1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

28 Mayıs 2010 Cuma

Defile




           Kaç gündür hazırlanıyoruz. Kursta diktiklerimizi  sunduk. Çok heyecanlandım çok. Neyse atlattık. Çok güzel oldu. Hepimiz saçlarımızı, makyajlarımızı yaptık.Tıkış tıkış soyunma odasında  heyecanla sıramızı bekledik.

           Bazı arkadaşlar çok rahattılar.Sanki hep mankenlik yapmışlar gibi. Ben ilk çıktığımda aşırı heyecanlandım. Bacaklarım birbirine dolandı. Kızgülle konca da beni izlemeye gelmişler. Onlara da gözüm ilişince daha bir heyecanlandım.

           Bir çarpıntı tuttu beni. Neyse başarıyla sunumu tamamladık. Kızgülüm "En güzel benim annem; başka güzel yok!" diye tezahürat yaptı eve gelince .

           Çok yorulmuşum. Rahat bir uyku çektim.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Ablacığım,

Ne kadar güzel çıkmışsın öyle... Etkinliğinizi kutluyorum.

hüznün tadı dedi ki...

Teşekkür ederim Ümit'im.

SSD dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.