1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

30 Mayıs 2010 Pazar

Kızgül Sınavda



     Annesi de yanında...Cumartesi pazar Kızgül'ün açık öğretim sınavları vardı. Ben de ona eşlik ettim. Çok uzak yerlere düşmüş.

     Birinci gün Soğanlık,  ikinci gün Esentepe yollarına düştük. Önce internetten baktık tabi nasıl gideriz diye. Önce Kartal'a, oradan dolmuşlarla gidiliyor ikisine de.

     Hava da pek sıcaktı.Ben yanıma kitabımı, müziğimi aldım. Eee! İki saat bekleyeceğim. Biraz erken gitmişiz. Kantinde yerimizi kaptık. Kızgül, biraz ders ezber etti :)

     Aman ne çok sınava giren var! Daha çok bayanlar... Hamileler, çocuklu hanmlar hatta benim yaşımda bile vardı.

     Kızgül sınavdayken ben de kitabımı okudum. Çayımı içtim. Gittiğimiz yer bir kasaba gibiydi. Çok sessizdi. Çocuklar bisikletle dolaşabiliyorlardı ve kuş sesleri duyulabiliyordu.

     Arada bir kitabımı kapattım. Ortamı dinledim. Kantinci hanımla sohbet ettim. Derken Kızgül geldi. İkimiz kocaman dondurmaları götürdük.
   
    Hesabı öderken şaşırdım. Hata var zannettim. Sudan ucuzdu.

Hiç yorum yok: