1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

19 Haziran 2010 Cumartesi

Sabah Ve Yalnız




        Bu sabah yalnızlığın huzurundayım. Kızgülüm uyuyor henüz. Konca, sabah erkenden hafta sonu gezisine gitti motorla. Şarköy civarında bir yerde kamp kuracaklarmış. Ben çadırda kalmaya cesaret edemedim. Kalktığımda ev öyle sessizdi ki.

       Balkon kapıları ardına kadar açık. Dışarıdan kuş sesleri geliyor,sevmediğim o trafik gürültüsü henüz yok.
Tek tük insan sesleri...

      Kahvaltıdan önce ortalığı çabuk çabuk toplayıp düzenledim. Hiç yerinde durmayan yastıkları yumruklayıp yerine koydum. Kirli bardakları makineye doldurdum.

     Sonra kendime yeşil bir kahvaltı hazırladım. Maydonoz, biber, salatalık, yeşil zeytin,üstüne nar ekşisi limon... Yanında beyaz peynir...

     Ben bunları yerken tavşan kanı demleniyordu. Şimdi gazetemi ve çayımı alıp köşeme çekileceğim. Sessizliğin sesi eşliğinde...

2 yorum:

beste dedi ki...

huzurunuz bana da dustu, aman hic eksik olmasin, sevgiler...

hüznün tadı dedi ki...

Beste sana yorum bırakırken heyecanlanmıştım. "Nasıl karşılar acaba?" Diye.Sıcaklığını öyle yansıttın ki bana.İçim ısındı.