1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

7 Temmuz 2010 Çarşamba

Deniz Açılışı.




              Evet, bu senenin ilk denizine girdim. Hem de İstanbul'da. Geçen sene Suadiye'de şirin bir balıkçı barınağı görmüştük.İnsanlar bir yandan çay içiyor, bir yandan güneşleniyor,bazıları da yüzüyordu.Biz de birkaç kez gidip yüzmüştük.

              Bugün yine oraya gittik. Sadece güneşlenirim demiştim; ama yine de tedarikli gitmiştim. Sonra "Aman sen de! Dünyada zaten temiz deniz kalmadı." dedim. Attım kendimi denizlere...

              Konca'yla teknelerin arasında yüzdük; denizi temiz varsayarak. Keyfimiz iyiydi. Ah bir de Serdar Ortaç'ı bas bas bağırtmasalardı!

             

    

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Ablacağım,
Ben de geçen hafta Sinop Akliman'da girdim ilk kez Karadeniz'e bu yıl. Ege'de ise mevsimi Ayvalık'ta açmıştık onbeş gün önce. Buralarda deniz temiz sayılır. Ayrıca gürültü de nispeten az. En fazla gürültü ne yazık ki Antalya Konyaaltı'nda. Ama en temiz deniz de orada! Ya müzik kirliliği ya da deniz kirliliği... Kırk satır mı kırk katır mı?

hüznün tadı dedi ki...

Sinop benim memleketim sevgili adsız.İnşallah Ağustosta orda olacağım. Sinobumu çok özledim. Sevgiler.