1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

9 Temmuz 2010 Cuma

İstanbul Gri


Gurup Yorum(uğurlama)
Yükleyen yitikdeniz. - Öne çıkan müzik videolarını izleyin.

            Geceden beri yağmur yağıyor aralıklarla. İstanbul gri bugün.

            Temmuz'da  böyle havaya alışmamış bünye. Gün için bir program yapasım gelmedi. Oturup kitap okuyasım var.

            Yemekleri ayarlıyayım. Ayıklanmış taze barbunya var dolapta.  Onu pişireyim. Birde köfte yoğururum. Ortalığı şöyle yalandan toparlarım. Tamaaam!

            Canım miskinlik etmek istiyor. İyiki de istiyor yani. Kaşla göz arası yemek pişirmeyi ortalık toplamayı planlayıverdim. Bir de miskinlik etmesem ne olacaktı ki. İlle de yemek.Olmazsa olmaz. Ne olur ki bir günde pişirmesem? Açlıktan ölürmüyüz?








             "Yalan"ı bıraktım şimdilik Kızgül okuyormuş.Birisiyle beraber kitap okumayı hiç sevmez. Bende Sabahattin Ali'nin "İçimizdeki Şeytan"ına başladım.

2 yorum:

uctemmuz dedi ki...

iyi ki yazmışsınız bugün sayfama...profilinize göz atar atmaz çok yakından tanıdğım birine rastlamış gibi hissettim.:) Üstelik çerkesmiş, benim gibi.:)memnunum.:)

hüznün tadı dedi ki...

Bende senin sıcaklığını hissettim uçtemmuz.