1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

17 Ekim 2010 Pazar

Kadıköyde Tek Başına




                    Kışı andıran sonbahardan bıkmıştım. Bugün sonbahar gibi bir sonbahar havası vardı. Konca  motor gezisine katıldı. Kızgül hafta sonu yoğun çalışıyor dersanede. Kadıköy'e yollanayım dedim. Hem kitap bakarım biraz da yürürüm diye düşündüm. Yukarıdaki kitapları aldım.



     Sonra balona gözüm takıldı . Nazlı nazlı yükseliyordu gökyüzüne. Birgün ben de binsem mi acaba diye geçirdim içimden. Sonra ya ipi koparsa diye düşündüm. Balon uzayda kaybolursa ben de kaybolursam? Vazgeçtim. Ben en iyisi Kadıköy sokaklarında kaybolayım.




             Yürüdüm. Sonbaharın hüzünlü kokusunu içime çektim. Sonbahar bitmeden adaya ve Beyoğlu'na gitme kararı aldım.


http://fizy.com/#q/nazan+öncel+beyoğlu

1 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

ne güzeldir Kadıköyde kaybolmak:)Arafa bayıkacaksınız... Ye sev dua et iki yıldır baş ucumda duruyor. Sanırım okuma zamanı geldi. Filmine gitmeden okuyayım bari.
Sevgilerimle