1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

6 Aralık 2010 Pazartesi

Uyuyakalmışım.




        Bu sabah 11.00'da Hülya'ya kahveye gitmek için sözleşmiştik kuzenle. Rüya görüp duruyordum.Daha doğrusu kabusumu görüyordum. Emekli olduktan sonra gördüğüm kabus hep aynı.Bankada çalışıyormuşum,vergileri yatırmayı unutmuşum.Sıkıntı içinde koşturup duruyorum.  Eskiden çocukları kaybederdim, bağırırdım sesim çıkmazdı. Şimdi onlar büyüdü ya bu kabusu görmüyorum.

       Neyse vergiler diye koştururken bir uyandım ki saat 11.00. Şaşırdım. Hemen fırladım, hızlı çekim giyindim, kahvaltı yaptım. Konca da şaşkın şaşkın bana bakıyor. Neyse yarım saat içinde kuzenin kapısındaydım. Koştura koştura gittik Hülya'ya.

       Oturduk,kahvelerimizi içtik, fal baktık. Bu kahve işi hoşuma gidiyor benim. Öyle uzun uzun oturmuyorsun. Hem hasret gideriyorsun sevdiklerinle, hem deli gibi yiyip içmiyorsun, hem de ev sahibi komaya girecek kadar yorulmuyor.

      Oradan çıkışta teyzeme gittik kuzenle. Onlar da mutlu oldular. Eve gelir gelmez hemen mutfağa girdim akşam yemeği hazırlamaya.

     Oğul bizdeydi. Konca salona yayılmış yeni bir model gemi yapmaya başlamış. Yandık. Ev günlerce toz içinde kalır artık. Bitince çok güzel oluyor tabi ;ama çok dağınıklık oluyor. Salon atölyeye dönüyor.dayanamayıp dır dır yapıyorum. Sonra da kendime kızıyorum. Ne yapsın adamcağız, hobilerini de yapmasın mı?

      Ona istediği gibi çalışacağı bir oda lazım aslında. Yapsın orda boy boy gemiler,ahşap evler, bıçak sapları... Değil mi ama?

5 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Çok şirin bir hafta sonu yazısıydı. Keyifle okudum. Ben de ilk emekli olduğumda terlikle ve çorapsız (kış günü) giderdim işe rüyamda.

hüznün tadı dedi ki...

Emekli olalı kaç yıl oldu, hala unutamıyorum demekki Asuman. Uyanınca "Oh ben emekliyim artık"diyorum.Kabusumu unutuyorum hemen

Leylak Dalı dedi ki...

Siz iyisiniz, ben hala lisede olur, matematikten sınava girer ve hiçbir soruyu cevaplayamam rüyamda. Ay nasıl kabussa 35 senedir yakamı bırakmadı:)) Senede 3-5 mutlaka görürüm, uyanınca da son sınıftaki matematik hocama bir selam(!) postalarım:))

yaban dedi ki...

oneden tekne, simdi motor, kamp, maket,, siz emeklisiniz ama emekli hayati yasamiyorsunuz hic,, dilerim boyle genc ruhlu kalirsiniz hep,, hem yesil elbiseli fotografinda da pek guzeldin,, :)

hüznün tadı dedi ki...

Leylak Dalı- Sizin kabusunuz çok inatçıymış doğrusu. Yıllardır vazgeçmemiş.

Yaban- Bizim motorumuz yeni evlendiğimizde de vardı.Bankanın önüne park ederdik. O zaman kask pek yoktu. Saç baş darmadağın işe giderdim. Çocuklar olunca satmıştık.