1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

12 Ocak 2011 Çarşamba

Benimde Bir Mimim Var.

  


             La luna bir mim yollamış bana. Anılarımiz ve anılarımızın eşyalara yüklediği anlamlar konulu. Ve bu benim ilk mimim.Mim ne ola ki deyip duruyordum. Demek ki buymuş.

            O bir şeyler yapıyordu. Tahtaları yontuyor, zımparalıyor, ölçüp biçiyor. Her zaman yaptığı gemi maketlerinden farklı bir şey yapıyor sanki. Gözümün ucuyla bakıyordum anlamaya çalışarak.

            Ona verdiğim zamanın son noktasına giden yoldaydık o zamanlar.İçimde öfke. Bazen biten bazen yerini umuda bırakan bir öfke.Sonra tekrar başlayan tekrar biten.

            Bir kaç gün sonra doğum günümdü. Belki bir şeyler değişir güzel bir gün olur diyordum. O gün geldiğinde bir paket uzattı bana. Hediye beklemiyordum. Parasız bir günümüzdü. ;İkimizde işimizden ayrılmış ve henüz emekli maaşlarımız bağlanmamıştı. Paketten bu güzel ahşap evler çıktı. Konca gizli gizli  çok sevdiğim bu evleri benim için yapmış.

           Şimdi onlar duvarımızda duruyorlar. Biz o son noktaya gittik ve tekrar başa döndük. Onlar hep duvardaydılar. Beklediler.

           Ben de Çılgın Mevdoş ve Baykuş Gözüyle yi mimliyorum kabul ederlerse.

9 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Sevgi ve sanat birleşince bazan böylesine değerli
ve anlamlı sonuçlar çıkıyor ortaya. Çok etkilendim doğrusu bu kısacık,samimi,anlam yüklü yazıyı okuyunca.
O kadar güzeller ki umarım hep yerlerinde kalırlar...

hüznün tadı dedi ki...

Bencede çok güzeller. Ama perdelerini ben taktım.

mesed hanım. dedi ki...

mütevazi ve ince bir anı olmuş, mim yanıtı için teşekkür ederim.

sevgiyle.

hüznün tadı dedi ki...

La luna- Ben teşekkür ederim. Benim için hoş bir deneyimdi. Sevgiler...

laleninbahcesi dedi ki...

hep eşlik etsinler size böylece...

ıvır zıvır dedi ki...

Dilerseniz bu güzelim günlüğünüz, tanıtımı için dizinlerimizde yerini alabilir. Siz'e bir TIK kadar yakınız. Bilgi edinmenizle birlikte sağlıklı günler dileriz.

hüznün tadı dedi ki...

Lalenin bahçesi-İyi dilekler duymak ne hoş..

Linkçi- Ben TIK yapmaya gidiyorum.

Nedret dedi ki...

Hüznün üstüne gelmişim. Çok eşelemeden ileriye bakmalı.
Bloguma hoşgeldiniz. Hep buyrun.
Demek çerkes? Ben de annem tarafından yarım çerkes:)) Sevgiler.

hüznün tadı dedi ki...

Nedret -El becerilerinizi beyendim. Sık sık uğrayacağım.