1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

2 Ocak 2011 Pazar

Yeni Yılın İlk Günleri




           İlk gün içimi bir hüzün kaplar hep nedense. Dün sabah kalktığım da Oğul ve Konca motorla çıkmışlardı. Yeni yılın ilk günü Şile'de toplanıyorlarmış. Biraz sonra Kızgül'de çıktı. Ben geçmiş yılın yükü omuzlarımdaymış gibi yorgun. Muzur bir kahvaltı hazırladım kendime. Sucuklu yumurtalı pastırmalı. Eee neyapalım senede bir kere şımaralım.  Akşamdan kalanlar bu güne de yeter  bu gün hiç bir iş yok dedim ama beyazları makinaya atıverdim.
      
         Sonra attım kendimi dışarı. Güneş ve soğuk vardı. Yürüdüm yürüdüm. Küçükyalı'dan  Bostancı'ya kadar gelmişim. Bilmediğim sokaklara girip çıktım. Alışveriş yapmadım. Eve geldim. Kitap okumadım.

        Akşama kocaman salata yaptım. Sofrayı kurdum. Çocuklar geldiler. Yemekleri ısıttım. Dün böyle geçti.

        Bu günde yalnızım yine. Oğul evine döndü. Kızgül işine gitti. Konca  motorla çıktı. Bende evi temizlemeye karar verdim. Biraz sonra girişeceğim. Çıkıp kitap bakacağım sonra. Çayımı demleyeceğim. Tertemiz evimde oturup kitap okuyacağım.

3 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Güzel bir gün olsun o zaman; temiz, huzurlu, kitaplı ve mis gibi çay kokulu:))

Asuman Yelen dedi ki...

Huzurlu bir başlangıç olmuş. Özellikle o yürüyüş faslına bayıldım.
Daha nice güzel günlere...

hüznün tadı dedi ki...

Tam temizliği bitirdim bir bloga bakim dedim.İkinizin güzel sözlerini gördüm.Sizleri tanımak ne güzel.