1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

1 Şubat 2011 Salı

Plates

   



                   Salı günleri Ebru Şallı'yı hiç kaçırmıyorum. Yoğun sırt çalışıyor ve germe hareketleri yapıyor. Gerçekten uzuyorsun sanki bir kaç santim.

                   Sabah saat 10' da kalktım. Çayı koydum. Ortalıkta bardak çardak ne varsa makinaya doldurdum. Camı açtım. Saat 10.30' da TV nin karşısında yerimi aldım. Bol bol nefesle başladık. Ebru Şallı biraz da az konuşsa daha iyi olacak ama. Neyse o konuşurken ben tekrar yapıyorum.

                   Oh! Salı günleri mutlaka deneyin. Gerçekten çok rahatlıyorsun. Kendini uzamış ve esnek hissediyorsun. Bütün gün artık dik dik dolaşırım.  Yarın kamburumu çıkarırmıyım bilmiyorum.

                   Akşamdan nohut ıslatmıştım. Attım onu düdüklüye. Bol salçalı soğanlı. Birde pilav yaparım yanına. Başka iş yok bugün. Dün silip süpürmüştüm. Nohutun faydalarına bakayım dedim. Ben östrojen hormonunu dengelediğini ve menopozda faydalı olduğunu biliyorum. Bir sitede şöyle diyordu. " Anne sütünü ve meniyi arttırır. Fakat bir miktar yel peyda eder." : )))

2 yorum:

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

işte olduğum için, izleme şansım yok. yapmaya vakitte. nohutun faydaları !!!

hüznün tadı dedi ki...

Haklısın Zeynep. Çalışırken çok zor. Ben emekli olunca başladım egzersize. Çok faydasını gördüm.Yapmadığım zamanlar kendimi suçlu gibi hissediyorum.