1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

28 Nisan 2011 Perşembe

Bahar Gelmemekte Israr Ediyor.

   


                    Sabah perdeleri delip odaya dolan güneşle uyanmak istiyorum. Bahar coşkulu kahvaltımı yapıp kendimi dışarı atmak istiyorum.  Rengarenk açmış ağaçların resmini çekmek baharı hissedip yürümek istiyorum.

                    Ama bahar gelmemeye devam ediyor. Puslu havalara uyanıyoruz hep. Yukardaki resmimi Picnik'te düzenledim. Tam bu puslu havaya uydu.

                    Erenköy Pazarına gittim bugün. Dolaşıp durdum.  Kendime bir eşofman altı aldım pantolonvari. Çok rahat oluyor. Alışınca başka bir şey giymek istemiyorsun. Konca'ya tişört aldım. Tabi olazsa olmaz markete uğradım. Ha! Yemek yenmeyen bir gezegene taşınmak istiyorum birde.

                   Akşama işim kolay gerçi. Tavuk kızartacağım yağsız tavada. Salatamı ve pilavımı yaptım bile... Ama yarını düşünmeden edemiyorum. Yarın ne pişireceğimi kararlaştırırsam huzura kavuştum demektir.

6 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

O yemek yenmeyen gezegeni bulursan beni de götür noooolur:)))

Adsız dedi ki...

bizede bahar gelmedi daha ve artik kis cok uzadi :)
yemegi cok sevsemde yemek yenmeyen bir gezegene tasinma fikri banada cok cazip geldi acikcasi :)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Fotoğraf çok hoş...
Yeemek bence dert edilmemeli tabi evde herşeyi yiyen varsa yoksa çok zor...

hüznün tadı dedi ki...

Leylak Dalı- Yemek yemesi güzelde Hergün pişirmesi herkesin keyfine göre. Beynimi yoruyor valla. Emekliliğide yok.

Mon Clementier- Canım istediği zaman yemek pişirmeyi değişik tatlar denemeyi bende seviyorum. Ama mecbur olma hissi beni bunaltıyor.

Baykuş Gözüyle- İşte sorun orda zaten. Ayrı telden çalan herkesi memnun etmek istiyorsun.

CEPAYNASI dedi ki...

pazar mı dedin?
özlüyorum,İstanbul pazarlarını:)

hüznün tadı dedi ki...

Cep Aynası- Sayıları giderek azalsa da İstanbul pazarları bir başka oluyor...