1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

13 Haziran 2011 Pazartesi

Bugünlerde İzliyorum.



            Bu program TTN 'de sabah 8.30' da yayına giriyor. O saatte ben yatağımda rüyalarımda gezinmekte olduğumdan eski bölümleri Şuradan izlemeye başladım.

            Çok hoşuma gitti. Hemen hemen her gün bir bölüm izliyorum. Beni genelde öğleden sonraları ekranın karşısında nefes teknikleri uygularken veya akupuntur noktalarına masaj yaparken bulabilirsiniz. Her gün de sağlıklı bir yemek veya tatlı tarifi veriliyor. Ne yapayım seviyorum böyle şeyleri.

            Bugün haftalık temizliği, yemeği ve alışverişi yaptım. Oturdum bilgisayarın karşısına.  Bir yandan da çayımı yudumlayarak reklamsız reklamsız keyifle seyrettim.

             Bu arada Gabriel Garcia Marquez'in "Bir Kayıp Denizci" kitabı bitti. Kolombiya Deniz Kuvvetleri'ne bağlı bir gemiden fırtınada denize düşen bir denizcinin on günlük yaşam mücadelesini anlatıyor. Zevkle okudum. Yediğim yemekten, içtiğim sudan, uyuduğum yatağımdan daha çok tat alarak okudum. Şimdi Aslı Erdoğan'ın "Mucizevi Mandarin" isimli öykü kitabına başladım. Aslı Erdoğan'ı ilk kez okuyacağım. Bakalım...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Bugünlerde kitaplarıma sarılamıyorum, tv izleyemiyorum.
sabahın köründe 1 saat koşabilirsem yetiyor bana.

hüznün tadı dedi ki...

Sıradan Bir Balık- Bir saat koşabilmek. Hemde sabahın kööründe... Daha ne olsun? Harika. Bence bu tüm sorunları kısa zamanda yoluna koyar.

laleninbahcesi dedi ki...

Mihribancım, Aslı Erdoğan çok sevdiğim yazarlardan. Mucizevi Mandarini iki yıl önce okumuştum. Aslı Erdoğan biraz ser yazar insanın kafasına kafasına vurur sanki::))

Çılgın Mevdoş dedi ki...

BU ADAMI SEVMEDİĞİM İÇİN İZLEMİYORUM BİR DE ALIŞAMADIM DAHA TNT YE BİLGİLERİNİ BENDE ŞU ARA CANAN EFENDİGİL KARATAYA TAKILIYORUM:)) BİZİMLE DE PAYLAŞIRSIN CANIM

hüznün tadı dedi ki...

Lale- Evet Aslı Erdoğan insanı sarsıyor. Bende sevdim.

Çılgın Mevdoş- Canan Efendigil Karatay'ın programı varmı? Kitabı var da programını bilmiyorum.