1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

9 Haziran 2011 Perşembe

Yaz Sevinci.




                   Balkonda kahve keyfi. Kuş sesleri eşliğinde...






              O hiç bıkmadığım yaz yemekleri. Üzerine kaşar konmuş fırında karnıyarıklar, zeytinyağlı fasulyeler,  biber dolmaları...





               Domates gibi kokan domatesler...   Kan kırmızı karpuzlar, asar asmaz kuruyan güneş kokulu mis çamaşırlar...




                    Sabah çayını koymadan mutfak balkonundan aşağı baktığımda gördüğüm yeşil deniz...






                     Ve sıcak yaz günlerinde  hafif hafif esip perdeleri hışırdatan bir rüzgarın eşliğinde okuyacağım kitaplar...

15 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Oh be, yaz gibi var mı? Varsın sıcak olsun:))

Asuman Yelen dedi ki...

Ewwet yaaw. Yaz özgürlük ve mutluluk mevsimi.

hüznün tadı dedi ki...

Leylak Dalı- Yaz güneşimi engellemek iste4yenler olsada aldırmıyorum işte...

Asuman- Birde denize girsem... Özgürlüğüm tam olacak...

Leylak Dalı dedi ki...

Kardeş, Haziranın 17 sinde mi Ankaradasın? Bak 18 inde Kuğuludaki şenliğe katılalım birlikte, ben sana o keselerden getiririm:) Haberleşelim olur mu?

hüznün tadı dedi ki...

Leylak Dalı- Tamam Canım.

Adsız dedi ki...

bende sizin su balkonununza bayiliyorum burda canadada yesillik icindeyiz ama cok ozeniyorum acikcasi sizin balkonunuza :)

keyfini cikarin:)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

kitapların nasıl okuyacaksınız bir daha anlatın.... ah ah.. huzur içinde kimse bölmeden kitap okumayı o kadar özledim ki.. :)

hüznün tadı dedi ki...

Mon Clementier- Balkonum minicik bir şey. Ama nefes almama yetiyor.

Zeynep- Sende o güzel atölyene çekil. Orada okurken resimlerin eşlik etsin sana...

Çılgın Mevdoş dedi ki...

VALLA OKADAR ÖZLEDİK YAZI AMA BEN SICAKTAN OKADAR RAHATSIZ OLUYORUM Kİ ANLATAMAM AMA DEDİĞİN GİBİ DENİZ GÜNEŞ BALKON KEYİFLERİ HERYERDE YEŞİLİ GÖRMEK HARİKA

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Herşey çok güzel görünüyor.Şimdi Bir kayıp denizciyi mi okuyorsunuz?
Kitaplarda kaybolmak ne güzeldir...

hüznün tadı dedi ki...

Çılgın Mevdoş- Bugün hava serin. Pek sıcaktan bunalmıyacağız bu sene galiba.

Natali- İyi bildin. Bir kayıp denizciyi okuyorum. Yaşanmış bir olayı anlatıyor.

laleninbahcesi dedi ki...

Mihribancım, yaz gelsin de yavaş yavaş gelsin...Bir günde gelmesin:)) sıcağa hiç tahamülüm yoktur...
Balkonuna bayılıyorum ben de...

hüznün tadı dedi ki...

Lale- Nir gün gel çay içelim.

Adsız dedi ki...

Balkonu çok kıskandım . Fırında pişende nedir öyle ? yum yum

hüznün tadı dedi ki...

red riding hood- Merhaba! Minik balkonum bahçe hayallerimden bana kalan mekan.