1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

28 Eylül 2011 Çarşamba

Sonbaharda Ada...

Bütün yaz adaya gitmeyi istedim durdum. Bu yakadan bakıp duruyordum Adalara ama gitmek kısmet olmuyordu bir türlü.  Kuzenler Nurşen ve Melahat ablalar geldiler de dün Ada yollarına düştük.  Bostancı vapur iskelesinde buluştuk dört kuzen ve birde Meral abla.

Büyük Ada'da indik.  Hafta içi olmasına rağmen kalabalıktı. Arap turistler çoğunluktaydı.

Ada sokakların da yürüdük. Bu kiliseyi gezdik. İçerde fotoğraf çekmek yasaktı.

Atlara üzüle üzüle bir faytona bindik. O atların hüzünlü gözlerine bakmamaya çalıştım. Faytoncu bize anlatıyordu. "Bu  evde şu dizi çekilmiş bu evde  bu dizi çekilmiş." diye.

Sıra balık yemeğe geldi. Pazarlığımızı yapıp oturduk.

İstanbul'u uzaktan seyrettik. Oh! " Ne iyi ettikte gelmişiz." dedik.

Asuman Yelen dedi ki...

Ne iyi etmişsin de gitmişsin. Sonbaharda ada ne güzeldir kimbilir.

hüznün tadı dedi ki...

Asuman- Ada her zamanki gibi güzeldi. Huzurlu bir gün oldu.

Bugday Tanesi dedi ki...

Çok merak ediyorum Ada'yı. Bir gün muhakkak gezmeliyim :)

laleninbahcesi dedi ki...

adayı gece gündüz, yazın kışın her mevsimde severim...
Sefan olsun Mihribancım..

düşünce bahçesi dedi ki...

ada istanbulun kaçamak yerlerindendir.
geçen yıl bende gitmiştim.
balık yemiştik.
(balık yemeden önce pazarlık edilirmiş) iyi bir adet..
sevgiler..

hüznün tadı dedi ki...

Buğday Tanesi- Birgün mutlaka git. Oranın ayrı bir havası var.

Lalenin Bahçesi- Her gittiğimde"bundan sonra sıksık gideceğim"derim. Yine araya zaman dolar. Halbuki Kadıköy'e gitmek kadar kolay.

Düşünce Bahçesi- Pazarlık ben beceremem de iyi becerenler vardı. Bize çok ucuza geldi. Birer duble rakı balık koca bir salata bize kebap parasına geldi.

Adsız dedi ki...

adayi tekrar gormek ne guzel
kokusu buraya kadar geldi :)

hüznün tadı dedi ki...

Mon Clementier- Nasıl özlediğini tahmin edebiliyorum...

Hülya dedi ki...

Geçen yaz yeğenimin düğünü için geldiğimde bir hafta kaldık. temmuz sıcağı,nemi Antalya'yı aratmadığı için iki saray bir kapalı çarşı gördük.adaları merak ettik ama kapalı serin alışveriş merkezlerinde günümüzü doldurmak zorunda kaldık maalesef. senin sayende gezmiş gibi oldum. teşekkürler :)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Gerçekten çok iyi yapmışsınız adaya gitmekle...demek hafta içi bile kalabalık...Yine de güzeldir Büyükadanın evleri çok güzeldir.Balık keyfi de ne yakışır adaya...

hüznün tadı dedi ki...

Hülya- İstanbul'da oturan bizler bile gezilip görülecek yerlerin bir çoğunu göremiyoruz. O kadar çok ki.

Natali- Devamlı oturamazdım da orada bir yazlığım olsa çok isterdim. Şöyle ahşap bir evcik.

Unknown dedi ki...

Ne kadar güzel bir gezi olmuş..
Ne şanslısınız...
Biz de ancak resimlerden seyredebiliyoruz İstanbul'u :)
Bu kadarına da şükür ne diyelim :)
Nice mutlu gezintilere..

hüznün tadı dedi ki...

Zel- Umut sepetinde gezindim. Çok güzel tarifler var. Yarın kuzenlerim çaya gelecek.Bir şeyler hazırladım. Daha önce görseydim keşke. Artık bir dahaki toplantılarda.

Çılgın Mevdoş dedi ki...

OHHH SEFAN OLSUN CANIM YA BENDE SEVERİM ADAYI AMA 2-3 SENEDE BİR GİDEBİLDİM ÇOK KALABALIK OLUYOR BENDE SEVMİYORUM KALABALIĞI GENELDE SONBAHARDA DAHA GÜZEL.

Esin Bozdemir dedi ki...

Adaya uzun zamandır gitmemiştik...Ne iyi oldu benim içinde gitmiş kadar oldum...İyi ki yaşamımızda şu internet ve bloglar var.teşekkürler fotoğraflar için...

hüznün tadı dedi ki...

Çılgın Mevdoş- Evet kalabalık ama Adanın o kendine has bir havası var ya...

Esmir- Ben de bloglar sayesinde görmediğim bilmediğim yerlere gitmiş gibi hissediyorum. İyi ki bloglar var. Geçenlerde kapanınca sudan çıkmış balığa dönmüştüm.