1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

4 Şubat 2012 Cumartesi

MİM Geldiii



             Sevgili Lale' den bu mim bana. Gençliğimizdeki anket defterlerimizi hatırlattı bana. İşte sorular ve cevaplarım. 

             * Sence çok anlamlı bir söz...  Mevlana'dan gelsin. Gerçek aşkta ne vefa vardır ne cefa.

             * Makyajında olmazsa olmazın... Hasta bile olsam aynada çipil çipil gözlerimle bakmak istemem. Hemen kıyısından köşesinden boyarım. Bu soruya göz kalemi diyorum.

             * Uyguladığın güzellik tüyosu nedir...  Oooo! Mutfağa girerim duyduğum her tarifi denerim.

             * En sevdiğin çiçek...  İlle de sardunya.  O az şey isteyip çok şey veren çiçeğe bayılırım.

             * Nefret ettiğin bir şey... Hiç mazeretleri olmadığı halde keyif için yalan söyleyen insanlar.

             * En çok sevdiğin iltifat...  Çocuklardan duyduğum hoş sözlere bayılırım. Ağzım kulaklarıma varır. Çünkü onlar gerçekleri söylerler:)

             * Favori kitabın...  Şu an aklıma gelen " Bir Gün Tek Başına" Vedat Türkali

             * Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü... Yok ne yazık ki.
            
             * Herkesin sevdiği ama senin sevmediğin bir ürün... Herkes sever mi bilmem ama yumurta pişirme makinesini gördüğüm zaman hem şaşırmış hem sinir olmuştum. Pes! Yumurtanı da koy bir kaba pişir yani.

             * Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürün... Kalite bir parfüm almak isterim hep kıyıp alamam:))


              İşte böyle. Bende bu mimi Sevgili Asuman'a , Sevgili Hülya'ya ve Sevgili Swotpısces'e yolluyorum...


         

          

6 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Sanal anket dolaşıyor. Cevapların çok yalın ve içten. Ço9cuklar konusunda haklısın.İyi ya da kötü her türlü eleştride samimidirler.
Bir Gün Tek Başına ve yumurta pişirme makinesi konuları bana da yakın geldi.
Son olarak, düşünüp yolladığın için çok teşekkür ederim.
Sevgiler...

hüznün tadı dedi ki...

Ben teşekkür ederim Asuman'cığım kabul ettiğin için.

laleninbahcesi dedi ki...

Sardunyayı ben de çok severim. Koparıp bir yerden toprağa sokarsın hemen tutar. Şimdilerde gördüğümüz aşağılara doğru sarkan sardunyalarıda çok seviyorum.
Çocuklar konusunda ise ne kadar haklısın. Cancan mesela benim her şeyi yapabileceğine inanıyor:)

hüznün tadı dedi ki...

Lale- Cancan haklı bence:))

Swotpisces dedi ki...

çok tşkler... :)

Hülya dedi ki...

ben de mutfakta her soyduğum şeyin kabuğunu yüzüme sürmeyi düşünür bazılarını da şifa niyetine sürerim. yaşasın doğal kozmetik :)

mimimi de keyifle cevapladım, teşekkürler.