1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

13 Haziran 2012 Çarşamba

Bütün Sıkıntılarım Bitti Gibi...





           Oh! Çok şükür. Normal hayatımıza döndük gibi. Hatta hafif yollu kavga bile ettik. Ben çok stres altındaydım.  Dün sabah bayağı hastaydım. Kolum kalkmıyor,başım çatlıyor. Bol bol su içip yattım hep.

            Hepsi stresten dedi Kızgül'üm. Başıma masaj yaptı. Ustalar gelicez diyorlar geç geliyorlar. Evden çıkamıyorsun, bekliyor ve geriliyorsun. Birkaç ufak iş haricinde bitti gibi. İki gün gelmeyecekler. Ben de havuza gidip keyif çatacağım.

            
             Banyo yapabilmek ne lüksmüş Allah'ım. Ve çamaşır yıkamak da... Banyo tamamen bitti. Küçük banyomuz çok şirin oldu. Artık çamaşır makinesi dolap içinde. Küvet kalktı yerine duşakabin geldi. Daha ferah oldu sanki.





             



 
               Mutfağın ufak tefek eksikleri var. Bugün günlerdir ilk defa "Ne pişireyim size?" diye sordum. Kıymalı börek istediler. Yanına salata ve üstüne dondurma. Şu an börek pişiyor yeni fırınımda.
               Bugün perdeleri yıkadım, camları sildim. Yerleri süpürüp sildim. Kızgül dip bucak toz aldı. Çok yorgun ama çok mutluyum.

                Bir yandan yazıyorum. Bir yandan müzik dinliyorum.

                

           
         

        



12 yorum:

Satır Arası dedi ki...

Fotoğrafa yansıyan kareler güzel. İyi günlerde kullanın. :)) Evde yapılan yenilikler hep güzeldir, zahmeti çok ama sonrası keyif...
Keyifli zamanlar. :))

Başak dedi ki...

Banyoda,mutfakta çok güzel olmuş. güle güle kullanın :)

Leylak Dalı dedi ki...

Çok güzel olmuş, güle güle, sağlıkla kullan...

Swotpisces dedi ki...

ev içinde tadilat, çok zor ama değdi sanırım... :)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Tadilat zor ama sonrası güzel değil mi?
Güle güle kullanın, çok güzel görünüyor...

Begonvilli Ev dedi ki...

Mutlu son:)) Eh artık keyfini çıkarın, sağlık ve mutlulukla!!!

hüznün tadı dedi ki...

Hepinize teşekkürler güzel yorumlarınız için.

laleninbahcesi dedi ki...

Mihriban artık hepsini unut, son anın keyfini çıkar. Çok ama çok güzel olmuş her şey. O kıymalı börek de ne güzel olmuştur kimbilir:)
Çok öptüm keyifle sağlıkla yaşa yenilenmiş evinde...

parıldayan çiçek dedi ki...

Mihribancığım yorulmuşssun ama değmiş.Banyon harika,mutfağında çok güzel ,güzel yemekler pişir afiyetle ye.En yakın zamanda görüşmek üzere.

Esin Bozdemir dedi ki...

Ustalarla uğraşmak zor..sinirler alt üst oluyor bilirim..bir de havalar ısındı daha da zor!.neyse ki bitmiş ve çok güzel olmuş..güle güle, iyi günlerde keyifle kullanın..sağlık, huzur ve neşe eksik olmasın hanenizden..en mühimi bu, ağzınızın tadı olsun..

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Çok sikinti yasadiniz ama degmis valla. Çok guzel olmus. Gule gule kullanin. sevgilerimle.

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Sıkıntılara değmiş gibi. Her şey çok güzel görünüyor. Güzel evinizde mutlu günleriniz olsun!