1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

24 Mayıs 2013 Cuma

Arkadaşlarımla Kahvaltı Keyfi



            Arkadaşlarım bugün kahvaltıya geldiler. Bu sabah tembellik yoktu. Sabah erkenden kalktım. Ortalığı düzenledim. Başladım soframı kurmaya.


            Gelelim menüye...

            Peynirli çıtır börek ve mantarlı sucuklu kaşarlı omlet sıcaklar...



        Soslu patlıcan ve biber kızartması.



       Havuçlu kabak salatası.



       Krem karemelli kek.



        Güzel sohbet, günlük hayat paylaşımları sanki bizi hafifletti. Hoş bir gün oldu.

12 yorum:

gooogoook dedi ki...

Ne güzel bir sofra olmuş, yok yok gerçekten, ağız tadıyla yensin tüm kahvaltılarınız hep böyle güzel olsun. Bayıldım.

Swotpisces dedi ki...

ne güzel dostlarla kahvaltı... :)

hüznün tadı dedi ki...

gooogoook ve swotpisces teşekkürler.

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Sofraya bayıldım.Her şey çok güzel görünüyor.Ellerinize sağlık...

parıldayan çiçek dedi ki...

kahvaltı değil ikindi çayı gibi olmuş.afiyet olsun

parıldayan çiçek dedi ki...

kahvaltı değil ikindi çayı gibi olmuş.afiyet olsun

Akşam sefası dedi ki...

Dostlar en büyük zenginlik.. Arkadaşla sohbet şahane, kahvaltı bahane

Asuman Yelen dedi ki...

Hem yemekler, hem de sizler pek güzelsiniz. Dostluk gibisi yok...

lale dedi ki...

ay o kahvaltı sofrasında oturulur akşam edilir...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Birazcık kahvaltından öte olmuş:)
ama çok da güzel olmuş afiyet olsun.neyse ki yemek yedikten sonra
gördüm de:))

Satır Arası dedi ki...

Ellerinize sağlık.
İyi haftasonları şimdiden. :)

Adsız dedi ki...

lenf kanseri lenfoma asıl hüzün onların