1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

15 Şubat 2014 Cumartesi

Evden Notlar.



             Kapı dışarı çıkmadım bugün. Hep evde olduğum ender günlerden biriydi. Arada bir pencereden baktım tembel tembel. Enginar pişirdim. Başka da bir iş çıkmadı elimden. Film seyrettim.

             Seyrettiğim film  Satranç Kraliçesi. Şuradan  izledim. Helen temizlikçi olarak çalışmaktadır. Bir gün satranç oynayan ve birbirlerine çok aşık bir çifti izler. Aşklarından ve oynadıkları oyundan çok etkilenir. Yaşamdan beklentilerini satrançla özdeştirir. Bütün dünyası satranç olur. Ben çok sevdim filmi.

       


            Kinyas ve Kayra'yı serserilikleri, kötülükleri ve huzur bulmayan ruhları beni şaşırtsa da okumaya devam ettim.



            Günün ödülü kabak tatlımı yedim.





          Ve türkümü dinliyorum.



8 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Julia'nın filmlerini severim, genellikle kötü filmine denk gelmedim (Özel Bir Kadın hariç o pek basitti)bunun da konusu ilginçmiş, merak ettim. Kabak tatlısı harika görünüyor afiyet olsun:)

lale dedi ki...

Bayıldım bugününe...Filmi izlemedim. İzleyeyim yarın sabah...
a ben bu yıl hiç kabak tatlısı pişirmedim...

hüznün tadı dedi ki...

Bücürük ve Ben- Benziyor afişte ama Julia oynamıyor. Sandrine Bonnaire var.

hüznün tadı dedi ki...

Lale- Film hoş ve ilginç. Ben de ilk defa pişirdim. Tatlıyla aramıza baya bir mesafe koyduk. Çikolata falan bulundurmuyorum. Çünkü ben ipin ucunu kaçırıyorum. Bitirmeden rahat edemiyorum.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kinyas ve Kayra benim şaşkınlıkla okuduğum bir romandır. Kabak tatlısı şahane görünüyor. Film de öyle. Bazen evde oturmak iyi gelir insana, ya da genellemeyeyim belki de bana. Sevgiler :)

hüznün tadı dedi ki...

hayat izlerim- Ben evden çıkmadığım zamanlar kendimi hasta gibi hissederim. Arada bir olursa iyi geliyor.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Ne güzel bir huzur, anlatımı
da öyle.
Hakan Günday kitaplarını şaşırtmak için yazıyor sanki.
Böyle günleri sık yaşasak bu kadar huzurlu olmaz dimi?

hüznün tadı dedi ki...

Nur- Ben en çok dışar da zaman geçirip "ev gibisi yok" diye eve gelmeyi seviyorum.