1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

13 Ekim 2017 Cuma

14.Gün. Çiçeklerim




                    Bugün çiçeklerimi göstereyim size biraz.  Bunlar salonda duruyor. Ev küçük olduğu için bu kadarcık.



                 Bu güzel de çekirdekten yetiştirdiğim limon ağacım. Mutfakta  ikamet ediyor kendileri. Yalnız biraz sorunlu. Yapraklarında yapışkan bir sıvı oluşuyor. Bir tür mantar herhalde. Arap sabunlu suyla yıkıyorum ara sıra. Sanki biraz iyi geliyor gibi. İnşallah kurtulur bu dertten.



                     Balkonuma sonbahar gelmiş. Burada çekirdekten yetişme yeni dünya ve avokado,nane, biber, sardunyalar, aslan ağzı ve kadife çiçeği var. Minicik balkona ne çok bitki sığdırmışız. Küçük de olsa bize bahçe zevki tattırıyor.

                      Bugün yaptıklarıma gelince... Evi toparladıktan sonra mutfağa girdim. Konca'nın ayıkladığı barbunyayı pişirdim. Ispanağı ayıkladım ve foşur foşur yıkadım. Onu da kıymalı pişirdim. Artık ıspanağı yarım kilodan pişiriyorum. Bir öğünlük oluyor. Bana da kolaylık hem. Yıkaması ayıklaması dert çünkü.

                     Öğlen yoğurdumu, kuru ve yaş meyvelerimi yedim ve doğru spora. Pazartesi, çarşamba ve cuma spor salonuna gidiyorum. Diğer günler ev işi yapmamışsam  hafif egzersizler yapıyorum.

                     Spor dönüşü kuaföre uğrayıp fön çektirdim.

                     Eve gelince Milena'ya Mektuplar ı okudum biraz. Sonra annemin yabancı yardımcısının aylık sigorta işlerini hallettim internetten.

                     Pijamalarımı ve kalın hırkamı giydim, ayaklarımı pilates topuma uzattım. Kucağımda laptop dizi izleyeceğim.

                     Güzel geceler hepinize.

2 yorum:

parıldayan çiçek dedi ki...

Selam sevgili dostum.İnsan yeter ki istesin. Ev küçük balkon küçük olsa ne olur yüreği büyük insan balkonda mutfakta her yerde yeter ki iste. Limon, yeni dünya .becerikli arkadaşım. Çekirdekten yetiştirir ağaç olur.Sevgiyle selamlarım.

Makbule Abalı dedi ki...

İşleri böyle planlayarak yapmak harika. Çiçekli balkonlar cankurtaran gibi. Ne güzel yetiştiriyorsunuz.
Sevgiyle-mutlulukla...