1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

6 Ekim 2017 Cuma

7. Gün. Tv. Spor Kuaför.



             İşte günün özeti. Bu sabah kahvaltıdan sonra televizyonu kurcalarken bir programa rastladım. İsmi "Emlak Avcıları." Tv 8 de. Daha önce hiç duymamıştım. Çok ilginç geldi. Adından da anlaşılacağı gibi emlakçılar var ve de alıcılar. Bugün hafta sonu olduğu için finalmiş. Alıcımız nişanlı bir çift. Malum evlenecekler  onun için ev almak istiyorlar. Bütçeleri ne kadar dersiniz? 1.500.000.-TL.  Evi İstanbul'da alacaklar. Kadın bir bankada çalışıyor. Erkek serbest çalışıyor.  Kadının kolunda kalın kalın bilezikler boynunda altın bir kolye. Ben bunları niye takmış böyle derken sonradan senaryo gereği takıldığını anladım.

             İki emlakçı da  bu çiftimize ev gösteriyor. Hangisi satarsa o kazanacak. Lüks daireleri geziyoruz birlikte. Bu arada çiftimiz kavga ediyor hafif yollu. Erkek altınlara göz koymuş, kadın da altınları vermem diyor. En sonunda bir daireyi beğendiler. Fakat bütçelerini aşıyor ne yazık ki. Evin fiyatı ucuz çok. 1.900.000.- TL cık.

             Neyse erkek "alalım bari  ama sen altınları verirsen" diyor kadına. Veee kadın çıldırıyor."Al altınları istemiyorum" diye bağıra bağıra çıkarıp yerlere atıyor bilezikleri. "İstersen ayrılalım"diyor. Benden daha ucuz birisini bulursun anlamında bir şeyler söylüyor. Fiyatını belirliyor yani.

              Ben ağzım açık izledim. Böyle insanlar var mı gerçek hayatta acaba? Bu kadar da abartı olur mu diye?

             Erkek altınları topladı. "Ben bir şekilde hallederim canım" Dedi. Cici nişanlısına sarıldı altınları verdi. Barıştılar veee evi satın aldılaaaar. Mutlu son. Emlakçı da ödülünü aldı.

             Öğleden sonra spora gittim. Yürüme bandında yürüdüm. Biraz ağırlık çalıştım. Kürek çektim. Bir güzel terledim. Kendimi hafiflemiş hissettim.

             Dönüşte mahalledeki kuaförüme uğradım. Saçlarımı kestirdim ve boyattım.

             Eve geldim. Kalmış yemeklerin yanına ilave menemen yaptım. Bütün yemekleri sıfırladık nihayet. Yarın için kuru fasulye ıslattım. Buzluktan kıymayı indirdim.

             Şimdi nette dolaşacağım biraz.

           

Hiç yorum yok: