1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

22 Aralık 2017 Cuma

Yağmur Yağıyordu...



                Spor salonundan çıkmıştım yorgun. Yağmur yağıyor baktım İstanbul'a. Kapşonumu geçirdim başıma. Yürüdüm durağa doğru. Hafif hafif ıslanarak.  Bindim minübüse bir durak sonra indim. Yürüdüm yine evime doğru.  Yağmurun kokusunu içime çekerek.

                Carrefour'a uğradım. Kendime iki bira ve çikolata aldım. Eve geldim. Oğul gelmiş baktım. Bugün boş günüymüş. Bana bambu getirmiş. Sevindim. Konuştuk öyle. İyilermiş. Her şey yolundaymış. Yılbaşında Küçükkuyu'ya gideceklermiş. Bize Kızgül gelir belki. Eski yılı uğurlarız birlikte. Yeni yılı karşılarız..

                Hayat öyle devam eder gider...

2 yorum:

pelinpembesi dedi ki...

yine de bir hüzün var sanki ?

hüznün tadı dedi ki...

Pelin pembesi_ Hüzün acı çekmek değil. Usul usul hayatı demlemek. Seviyorum onu.